vineri, 17 februarie 2012

Alte peripetii..ne bucuram de zapada(:

Ce am facut astazi..si bai gata cu atatea comentarii ca nu mai pot sa le citesc nu am timp la cat de multe sunt:P

Cine a supravietuit dupa ziua de ieri:)

Bun venit la "Inzapezitul"!!!

Inzapezitul:D

Daca iti este frig...eu fac sa iti fie si mai frig:P


Ce poti face daca ai ochelarii plini de zapda...In nici un caz sa ii dai Catalinei!!!




O expresie ciudata...OMFG in varianta Ioana!!!



Cantecul racitilor= 2 videoclipuri in jos+1 mai sus:D
 
Cea mai tare rostogolire...(:

Defectiuni tehnice..eram plina de zapada pe ochelari si sub ochelari....Yamada Miyuky  sti despre ce vorbesc?

 Lupte si bine inteles amicale(pentru magia filmului:P)

Yamada atacata de un urs apoi de un vampir:)))
Si "Pace"(:


By Ioana-actor+regizor,Catalina-prezentatoare+actor,Yamada-actor si Smaranda-cameraman+martor:D
    

3 comentarii:

  1. Wow, chiar au iesit bine in final. Nu ma asteptam sa fie asa reusite. Oricum sunt chiar amuzante, imi place sa va filmez ;))).

    RăspundețiȘtergere
  2. au iesit super. stiu ca filmuletele au fost puse mai devreme, dar acum leam vazut si eu pe toate;)) o sa mai fie si varianta de primavara?:>:)) unde ne mai tavalim?:)) johanna ceva idei? sau kate?:>:))

    RăspundețiȘtergere